Instagram de Victoria:
•·.·★°☆*ღ H o m e | G u e s t b o o k | F a c e b o o k | N o t i c i e s | W W W | F A Q | C o n c t a c t ღ*☆°★·.·•

viernes, 19 de julio de 2013

Agradecimientos de Victoria Francés... acompañada por ardillas :)

¡ Thanks to DRAGON DAYS - STUTTGART ! 


¡Thanks to everybody at DRAGON DAYS 2013! 

I’m so thankful to all the DRAGON DAYS team for inviting me at this wonderfull Fantasy Festival in Stuttgart. I recommend this event for all the people that never has been there, specially if you are a fantasy worlds fan... and dragons, of course!!! You will enjoy it as much as me for sure! 

Special thanks to Pippo, Andreas and Hardy of Cross Cult, Florian Höllerer for the invitation at the event, to the staff of the Literaturhaus Stuttgart, to Hugendubel Bookstore for organizing the signing session of the Saturday, Giuliano and Pippo again for their friendship and company during the event, Tobias Wengert for the interview panel and the presentation of my new book in German "Das Klagelied des Meeres", Sybill my german translator in the interview, and also to Martin and Felix Pestemer for their amability... I take the opportunity to recommend the art of Felix Pestemer, who presented his work with a very cool exhibition around the mexican culture of the day of the dead! I hope I don’t forget anybody, I beg your pardon for all the people I haven’t mentioned! 

Thanks to anybody who came to meet me in that last interview panel and in the signing sessions. I have in my heart all the love you have showed me and a new wonderful experience with the german fans. 

And finally, a very special memory for the cute squirrels and birds populating the old Hoppenlau Cemetery. Just wall to wall of the hotel, I discovered the beautiful Hoppenlau friedh where I spent a very relaxing moments... a very nice opportunity to feed the small animals living there! Beautiful experience... but I will miss the squirrels!

Soon more pictures of the event... 

Thanks again to everybody!!! 

Lots of love, 

Victoria Francés 


¡Gracias a todos en DRAGON DAYS 2013! 

Estoy muy agradecida a todo el equipo de DRAGON DAYS por invitarme a este maravilloso Festival de Fantasía en Stuttgart. Recomiendo este evento a todo aquel que nunca haya asistido, especialmente si sois fans de la fantasía ... y de los dragones, por supuesto! Estoy segura que lo disfrutareis tanto como yo! 

Agradecimientos especiales a Pippo, Andreas y Hardy de Cross Cult, Florian Höllerer por la invitación al evento, para el personal de la Literaturhaus Stuttgart, a Hugendubel Bookstore por organizar la sesión de firmas del sábado, Giuliano y de nuevo a Pippo por su amistad y compañía durante el evento, Tobias Wengert por la entrevista y la presentación de mi nuevo libro en alemán "Das Klagelied des Meeres"("El lamento del océano"), Sybill mi traductora en la entrevista, y también para Martín y Félix Pestemer por su amabilidad ... Aprovecho la oportunidad para recomendar el arte de Felix Pestemer, que presentó su trabajo con una genial exposición de originales alrededor de la cultura mexicana del día de los muertos! Espero no olvidarme de nadie, pido disculpas a todos aquellos que no haya mencionado! 

Gracias a todos los que vinisteis a la entrevista y a las sesiones de firmas. Agradezco todo el cariño que me habéis mostrado, sin duda una nueva y maravillosa experiencia junto a mis fans alemanes. 

Por último, un recuerdo muy especial para las pequeñas ardillas y pájaros que habitan en el antiguo cementerio Hoppenlau. Justo pared con pared del hotel, estaba el precioso Hoppenlau friedh donde pasé unos momentos de tranquilidad impagables... una muy buena oportunidad para dar de comer a los pequeños animales que allí viven! Hermosa experiencia... pero echaré de menos a las ardillas!

Pronto más fotos del evento... 

Gracias de nuevo a todo el mundo! 

Con todo mi cariño, 

Victoria Francés


No hay comentarios: